[Linux] HPLIP

From: Alper KANAT (tunix@raptiye.org)
Date: Tue 06 Dec 2005 - 02:27:06 EET

Merhaba,

HP PSC 1110 model yazıcımla birlikte HPLIP sürücüsünü kullanıyorum.
Printer'ımla ilgili durum bilgisi alıp, tarama işlemi
gerçekleştirebiliyorum ancak yazdırma işlemi gerçekleşmiyor. İşin garibi
herhangi bir hata mesajı vb de gözükmüyor. CUPS'ta job kısmına baktığım
zaman da boş gözüküyor.

Sorun nerede olabilir acaba ?

Teşekkür ederim.