Re: [Linux] Re:_[Linux-sohbet]_Serdar_Köylü

From: serdarkoylu@fisek.com.tr
Date: Mon 05 Dec 2005 - 09:51:04 EET

Selamlar..

Merak ve ilginiz için teşekkürler, çok sağolun..

Kaygı verecek bir sağlık vs. sorunum yok. Ama başım son derece
kalabalık. ULUDAG projesinden uzunca bir süre önce fiilen, kısa bir
süredir de resmen ayrıyım. Şu anda uğraştığım projelerin
yoğunluğu yüzünden pek fazla mesajlara filan da bakamıyorum,
bakabilsem de çoğu zaman cevap filan yazamıyorum.

BLOG'a gelince, bugüne kadar yazdıklarımdan, doğrusu hiç iyi eleştiri
almadım, genelde yazdıklarım sadece başımı ağrıttı. Birisi açıp
efendi şurası yanlış, böyle olmaz yada burasını anlayamadım filan
dese hiç gam yemem, ama öyle değil, daha çok nazire yapıyormuşum, ben
bir şey bilirim havalarına giriyormuşum gibi tepkiler aldım. Pek fazla
kimsenin okuduğunu, ilgilendiğini filan da sanmıyorum. Bu durumda vakit
ayırıp yazmak pek akıllıca görünmüyor. Sanırım bilmem kimin
yazdıklarına bakıp ağzımızı hayretle düşürerek seyretsek, bakın
bakın ne leziz şeyler yapmışlar diyerek onların ardında gezsek,
okuyan, ilgilenen daha fazla olurdu. Şu sıralar, baktım gördüm ki
amatör balıkçılar için şöyle elle tutulur bilgiler veren Türkçe
bir kaynak yok. Onun üzerinde uğraşıyorum, yakında bir hosting bulur
yayınlarım. BLOG'u da faal hale getirmeyi düşünmüyor değilim.
Sanırım biraz daha basit, admin seviyesinde filan bir şeyler yazarım..

Listelere de arada keep-alive tarzında bir kaç mesaj yazarım artık.

Saygı ve sevgiler.