[Linux] CPU sicakligi hangi program gosterir? (SUSE 10.0)

From: Timuçin Kızılay (tim@ideefixe.com)
Date: Mon 05 Dec 2005 - 00:43:50 EET

Merhaba,

Suse 10.0 kurdum. Şimdilik olması gerektiği gibi çalıştırmayı başardım.
Makina AMD işlemcili eski bir makina olduğu için cpunun aşırı ısınma
sorunları olabilir diye ara sıra cpu sıcaklığını öğrenebilmek istiyorum. CPU
sıcaklığı belli bir sınırı geçince makinayı otomatik kapatacak ya da
yavaşlatacak bir program var mı?