[Linux] USB disk sorunu...

From: Timuçin Kızılay (tim@ideefixe.com)
Date: Sat 03 Dec 2005 - 11:01:02 EET

Suse 10.0 kurdum. Şimdilik herşeyi doğru çalışıyor gibi görünüyor. Tek sorun
USB portundan bağladığım hard disk USB 2.0 olarak değil USB 1.1 olarak
görünüyor haliyle çok yavaş çalıştığı için kullanışlı olmuyor. Anakart
üzerindeki USB 1.1 portlarını iptal ettim, sonradan taktığım PCI USB 2.0
kartı doğru olarak tanınmış görünüyor ama taktığım cihaz USB 2.0 olarak
algılanmıyor. USB kartın üzerindeki chipte VIA yazıyor.