Re: [Linux] yast açılmıyor

From: Umit Bozkir (bozkiru@bunalmis.com)
Date: Fri 02 Dec 2005 - 23:08:47 EET

 Selamlar
Cum, 2005-12-02 tarihinde 11:26 +0200 saatinde, ahmet yazdı:
> Suse 9.1 de güncelleme yaptıktan sonra yast açılmadı. root şifresinin
> hatalı olduğu mesajını aldım, sonra root şifresini tekrar oluşturdum.
> Sifreyi soruyor yazıyorum ama yast açılmıyor. Sorunu nasıl çözebilirim
> acaba? Güncellemelerle ilgisi var mı?( you kullanrak güncelleme yapmıştım)

 Olabilir.Aslinda sorunu daha iyi anlayabilmemiz icin biraz daha
ayrintili bilgi vermeniz mumkun mu(Ornegin guncellediginiz paketler
vs.)?

 Bu arada;
 1. CD'yi takip kurulumdan hemen once sorulan "sistemi onar" gibi bir
secenekle hatalari gidermeye calisabilirsiniz.

* Bu tur islemlerden once yedek almanizda fayda var.
* Yakin bir gelecekte ust surumlere gecmenizi tavsiye ederim.

Kolayliklar.