[Linux] Grub garipliği.

From: Yilmaz Bilgili (ybilgili@yahoo.com)
Date: Fri 02 Dec 2005 - 11:37:46 EET

Merhabalar,

Arkadaşlar daha önce değişik zamanlarda iki defa debian-tr listesinde
sormuş olmama rağmen herhangi bir cevap alamadım. BIOS güncellemesi
dahil birçok şeyi denedim. Sorumu aynen aşağıya yapıştırıyorum.

Centrino taşınabilir bilgisayarımda ilk aldığım günden beridir Grub geri
sayım yapmıyor. Sistemi her açtığımda entera basarak açmam gerekiyor. En
az 5-6 defa sıfırdan kurulum yapmışımdır. Diğer bilgisayarlarda hiçbir
ekstra çaba göstermeden çalışan şey nedense bu bilgisayarda çalışmıyor.

Bugün yeni birşey fark ettim. CD sürücüde Windows XP CD si takılı ise
Grub geri sayma işlemini yapıyor ve sistem otomatik açılıyor.

Bu konuda herhangi bir fikri olan var mı acaba?

Teşekkürler.