[Linux] (konu yok)

From: ahmet yurdal (ahmet_yurdal@yahoo.com)
Date: Fri 02 Dec 2005 - 11:13:18 EET

Kullandığım dagıtım suse. useradd ile olusturdugum kullanıcının home dizinin ve altındakilerin dosya haklarının sadece kullanıcının okuyabılecegi ve yazabilecegi seklinde ayarlanmasını istiyorum. hakları 600 olsun.

  Ayrıca kullanıcının sifresinin en az 10 karakterden olussun ve bunların beş tanesi harf 5 tanesi rakam olsun diyebilecegim bir ayar dosyası varmıdır. Tesekkurler...

  Ahmet