Re: [Linux] Openofise bişeyler oldu :(

From: Görkem Çetin (gorkem@gorkemcetin.com)
Date: Fri 26 Aug 2005 - 20:38:30 EEST

Ahmet wrote:

> Merhabalar
>
> Fedora Cora 4 'e nvidia sürücüsünü yükledikten sonra open office
> açılmaz oldu
> denemek için sistemi tekrar kurdum ve yine aynı sonuç
> nvidia'dan olduğuna kesinlikle eminim çünki sürücüleri yüklemeden
> çalışıyor
>
> sonra komut satırından çalıştırmak istedim
> şu hatayı verdi. Bu konuda bir fikri olan varmı ?
>
> [root@ahmet ~]# openoffice.org-1.9 -writer
> /usr/lib/openoffice.org1.9.104/program/soffice: line 247: 10500
> Segmentation fau lt "$sd_prog/$sd_binary" "$@"
> [root@ahmet ~]#

Merhaba

Aslında OpenOffice.org'a yönelik aradığım pek çok şeyi oooforum.org'da
buluyorum. Nvidia araması yapınca aşağıdaki sonuç geldi, işe yaraması
muhtemel:

http://www.oooforum.org/forum/viewtopic.phtml?t=20936&highlight=nvidia

Bir de, OpenOffice.org Türkiye web sayfası / e-posta listeleri var:

www.openoffice.org.tr

İyi çalışmalar
Görkem