Ynt: [Linux] calisma gruplari

From: canerkocamaz (canerkocamaz@mynet.com)
Date: Mon 22 Aug 2005 - 09:35:42 EEST

aynı şekilde ben de Linux'a bir katkım olsun istiyorum. Orta seviyede C
programlama biliyorum. Linux için bir şeyler yapmak ve kendimi geliştirmek
istiyorum. Bence meraklı ve istekli arkadaşlara kendilerini
geliştirecekleri görevler verilmeli. Örneğin aynı görev birden fazla
kişiye verebilir. Umarım demek istediğim anlaşılmıştır.