Re: [Linux] disk neden acilmaz ( L99999 )

From: SULEYMAN AYDIN (saydin@anadolu.edu.tr)
Date: Fri 19 Aug 2005 - 14:51:22 EEST

On Thu, 18 Aug 2005 19:23:57 +0300
 "Umut D." <linuxlist@gmail.com> wrote:
> Bozuk sektor uyarisini vermis size coktan :)

bilgi icin tesekkurler.

evet L999999 hatasi lilo sorunuymus. ne olduysa lilo bozulmus.

bootable slackware CDsi ile baslatip, /dev/hda2'den root olarak baglandim ve
"lilo" komutunu verince sistem kendine geldi ve yeniden disk duzgun acilip
calismaya basladi.

win2000 sifrelerini ise henuz sifirlayamadim/gecemedim. Linux ayaga kalkinca
pek fazla da ugrasamadim aslinda :-)
ama gene de eninde sonunda halledilmesi gereken bir is olarak bekliyor.

bilgi ve yardim icin tesekkurler.

suleyman
saydin@anadolu.edu.tr