[Linux] calisma gruplari

From: tunay gur (tunaylinux@gmail.com)
Date: Wed 17 Aug 2005 - 19:37:32 EEST

bu konuyu burda acmam dogru tam emin degilim ama grup tanimlamalari
cok acik degildi onun icin buraya danismak istedim. ankara'da
ogrenciyim. bir suredir amator olarak programlama ile ugrasiyorum ve
yeni baslamis olmasini tercih edecegim ozgur yazilim projelerinde
calismak istiyorum... su an ki bilgi ve tecrubelerim ne kadar yeterli
olacaktir bilmiyorum fakat oncelikli amaclarim kendimi gelistirebilmek
ve faydali olabilmektir. bu noktada yazilimlarin ev sayfalarina ve
yoneticilerine mi basvurmam gerekiyor yada bu tip isleri duzenleyen
bir mekanizma mi var tam bilmiyorum. ama eminim bir suru universitenin
bulundugu ankarada birsuru ozgur yazilim projesi devam etmektedir. bu
tip calisma gruplari hakkinda nasil bilgi edinebilecegim, daha
onemlisi nasil katilabilecegim hakkinda beni yonlendirebilirseniz cok
memnun olacagim...