Re: [Linux] kernel headers a gerek var mı?

From: Azer Demir (azer.demir@gmail.com)
Date: Thu 11 Aug 2005 - 12:13:40 EEST

Merhaba,

bir çekirdek sürümünü kullanmak için debian'da kernel-image-2.x.x gibi
bir paketi yüklemeniz yeterli - ekran kartı sürücüsü yüklemeyecekseniz
kernel-headers-2.x.x paketine gerek yok - bunlar derlenip paket haline
getirilmiş çekirdekler, hatta ben de geçen gün merak ettim acaba bu
paketle herşey hazırlanıyor mu diye, hiç uğraşmanıza gerek kalmıyor,
grub'ın menu.lst dosyası bile düzenleniyor. kernel-headers-2.x.x
paketleri ekran kartı sürücüsü kurma gibi işlerde gerekiyor, ama
kernel-headers tam nedir bilemiyorum, çekirdek kaynak kodlarının bir
bölümünü içeriyor diye biliyorum.

iyi çalışmalar.

yaşar tunçez yazmış: