Re: [Linux] msi 510c dizüstü bilgisayar'da kilitlenme

From: ZEKI CATAV (zcatav@isnet.net.tr)
Date: Wed 10 Aug 2005 - 12:35:37 EEST

Çrş, 2005-08-10 tarihinde 11:48 +0300 saatinde, Hasan Karaboga yazdı:
> Bir de işlemci biraz fazla ısınıyor gibi;
> Linuxtayken hissettim bunu ve bilgisayarı yeniden başlattım,
> windows'a geçtim pc alert programı işlemci sıcaklığını 61 derece
> olarak gösteriyordu;
> demek ki linux'ta 70 civarı bir sıcaklık vardı.Biraz fazla değil mi?

Merhaba,
Konunun baş tarafını kaçırdım ama bir ara knoppix ile sorun olmuyor gibi
bir yanıt hatırlıyorum. Knoppix'i "knx2hd" veya "knoppix-installer" ile
sabit diske kurup debian testing/unstable karışımı bir dağıtım
kullanmaya başlamanız mümkün değil mi? Debian kullanmaya başladıktan
sonra gerisi çok daha kolay olacaktır diye düşünüyorum.
Acpid, cpudyn kurarsınız işlemciniz fazla ısınmaz v.b....

İyi çalışmalar.

Z. Çatav