[Linux] SUSE Enterprise Server Destek

From: Mehmet Gani Tombalak (mehmetgani@yahoo.com)
Date: Tue 09 Aug 2005 - 19:38:31 EEST

Merhabalar,

Hemen konuya giriyorum.SUSE Enterprise Server 9
kullanmak isteyen büyük bir firma var.Ve ben bu
firmaya teklif vermek istiyorum.

Fakat sıkıntım şu noktada başlıyor.SUSE nin Türkiye
ağaı yok gibi görünüyor.Teknik olarak SUSE nin Türkiye
de muhatabı varmıdır.Yada SUSE desteği veren bir firma
varmıdır?

İlginize teşekkürler.

Mehmet Gani TOMBALAK