Re: [Linux] alman klavyesi

From: Aydin Ustun (austun@selcuk.edu.tr)
Date: Tue 09 Aug 2005 - 15:40:28 EEST

Yilmaz Cankaya yazmış:

>Nasil bir makina bu.. üzerinde hangi sistem kurulu..

Kullandigim makinada XP yuklu, klavyesi HP 102 tus.
Karsida eristigim makina FC2 yuklu.

LANG="tr_TR"
SYSFONT="iso09.f16"
KEYBOARDTYPE="pc"
KEYTABLE="trq"

Erisim icin putty ve vncviewer kullaniyorum her ikisinde de sorun ayni
sorunlu karakterler: ı ş ve ğ

degisik keytable lari denedim ama bir degisiklik olmadi.