RE: [Linux] msi 510c dizüstü bilgisayar'da kilitlenme

From: Ethem Bilgin (ethem@pozitron.com)
Date: Tue 09 Aug 2005 - 15:36:25 EEST

Peki grafik arayuzu acmadan konsole'da sorunsuz durabiliyor musunuz? Eger konsolda sorunsuz kaliyorsaniz ve Windows'ta sorunlar yoksa, grafik kartinin X surucusunden kaynaklanma ihtimali artiyor.

Ethem Bilgin

www.pozitron.com <file:///C:\Documents%20and%20Settings\ethem\Application%20Data\Microsoft\Signatures\www.pozitron.com>

mailto:ethem@pozitron.com

Tel: + 90 212 253 75 75