Re: [Linux] Mysql Yükseltme problemi

From: Erdal YAZICIOĞLU (erdal.yazicioglu@gmail.com)
Date: Tue 09 Aug 2005 - 15:20:34 EEST

Devrim bey,

 rpm -i MySQL-server-standard-4.1.13-0.rhel4.i386.rpm komutu ile mysql i
yükledim.(Yada öyle sanıyorum). Ancak mysql i başlatamadım. Yüklemenin
sağlamasını yapmak için tekrar denedim ve bu paket yüklü dedi.

[root@localhost mysqldownload]# rpm -i
MySQL-server-standard-4.1.13-0.rhel4.i386.rpm
warning: MySQL-server-standard-4.1.13-0.rhel4.i386.rpm: V3 DSA signature:
NOKEY, key ID 5072e1f5
        package MySQL-server-standard-4.1.13-0.rhel4 is already installed

Aşağıdaki komutu yazıyorum
[root@localhost mysqldownload]# which mysql
/usr/bin/mysql

Ancak her seferinde service mysql start failed veriyor.

Webminden denedim ondaki hata ise
/etc/rc.d/init.d/mysqld: No such file or directory

init.d içine bu dosyayı yazmam gerek ama paketi nerye yükledi bulamaıyorum .
Bunu bir yolu varmıdır?

Saygılar
Erdal