[Linux] Mysql Yükseltme problemi

From: Erdal Yazicioglu (erdal.yazicioglu@gmail.com)
Date: Tue 09 Aug 2005 - 12:22:34 EEST

Devrim bey,
Yardımlarınız için teşekkür ederim.. Sizin yolunuzu izlediğimde
aşağıdaki bilgileri aldsım

[root@localhost /]# rpm -qv mysql
mysql-3.23.58-13
[root@localhost /]# cat /etc/redhat-release
Red Hat Enterprise Linux AS release 3.90 (Nahant)

[root@localhost /]# rpm -gf 'locate libmysqlclient.so.10'
rpm: one type of query/verify may be performed at a time
 yukarıdaki hatayı alınca bende aşağıdaki komutu çalıştırdım
[root@localhost /]# locate libmysqlclient.so.10
/usr/lib/mysql/libmysqlclient.so.10
/usr/lib/mysql/libmysqlclient.so.10.0.0
 Fakat buradan sonra bir ne yapmam gerektiğini bilmiyorum...Sistem
3.90 olduğundan Mysql 3.23 geliyormuş :(

Saygılar
Erdal