[Linux] Mysql Yükseltme problemi

From: Erdal Yazicioglu (erdal.yazicioglu@gmail.com)
Date: Tue 09 Aug 2005 - 12:03:19 EEST

Merhabalar,
Bilgisayarıma Red Hat Enterprise Server 4 beta versiyonunu yükledim.
Sisteme MYSQL 3.23.58 versiyonu yüklü olarak geldi. Ben MYSQL i 4.0
oradan da 4.1'e yükseltmek istiyorum. MySQL kılavuzunda yükseltmeyi bu
şekilde yapmam gerektiği belirtiliyor.

MySQL sitesinden tüm dosyaları indirmeme rağmen libmysqlclient.so.10
bulunamadı hatası alıyorum.. Yardım edebilecek arkadaş olursa
sevinirim.

Saygılar
Erdal