Re: [Linux] Mount problemi

From: Rasit ULCAY (rasitulcay@gmail.com)
Date: Wed 03 Aug 2005 - 17:18:08 EEST

Görkem Bey;

Daha öndecen yazmış olduğunuz cevapla bölümleri mount edebiliyorum -ama
bazen- :) Nasıl diyecekseniz fstab dosyasında

/dev/hda1 /home/rasit/hdd/hdd1 auto pamconsole,exec,managed 0 0

/dev/hda2 /home/rasit/hdd/hdd2 auto pamconsole,exec,managed 0 0

eklemelerini yapmıştım. Oturumu açtıktan sonra root olarak

[root@rasit rasit]# mount -a

komutunu veriyorum ve hatasız bir şekilde uyguluyor.

daha sonra mount olan bölümleri görmek istediğimde

/dev/mapper/VolGroup00-LogVol00 on / type ext3 (rw)
/dev/proc on /proc type proc (rw)
/dev/sys on /sys type sysfs (rw)
/dev/devpts on /dev/pts type devpts (rw,gid=5,mode=620)
/dev/hda5 on /boot type ext3 (rw)
/dev/shm on /dev/shm type tmpfs (rw)
/dev/hda1 on /home/rasit/hdd/hdd1 type ntfs (rw,nosuid,nodev,_netdev)
/dev/hda2 on /home/rasit/hdd/hdd2 type ntfs (rw,nosuid,nodev,_netdev)

böyle bir çıktı alıyorum ( altı çizili olan yerler benim ekleyipte mount
olan bölümler ) .

fakat o bölümelere girmeye çalıştığımda ;

file:///home/rasit/hdd/hdd1'e girilemedi. Bu bölgeye giriş izniniz yok.

diye bir hata veriyor.. Ya ben beceremedim dediklerinizi yada benim PC
inat ediyor..