Re: [Linux] gentoo apache php mysql

From: beyhan@turkunix.com
Date: Fri 29 Apr 2005 - 22:04:05 EEST

> emerge apache mysql php
>
> yada sole
>

> Gentoo kendiliginden derliyor.
>
> isin asli su ben devamli olarak FreeBSD kullaniyorum ve FreeBSD denin
>

> Eger okumaktan ve ogrenmekten zevk alıyorsanız gentoo'yu tavsiye ederim.
>
> incelememe ragmen sorunun dogru cevabini bulamadim..
>

> Umarim sorunuzu dogru anlamisimdir. Ben ozellikle Gentoo ile ilgili soru
> ve
> sorunlarimi forum.gentoo.org <http://forum.gentoo.org> adresinden
> hallediyorum. Sizi de bekleriz.
>
> tesekkur ederim.

> [...]
http://forums.gentoo-tr.com/viewtopic.php?t=105

yazmistim zaten :)

benim merak ettigim derleme icin verilen parametreleri nasil verecegim
ornegin ./configure --with-apxs=/www/bin/apxs normal yollardan php mysql
apache kurdugumuzda bu sekilde parametreler veriyoruz emerge ile
kurdugumuzda bu parametreleri nasil verebilecemiz ..