Re: [Linux] CUPS problemi

From: Şenol ALAN (senolalan@gmail.com)
Date: Wed 27 Apr 2005 - 11:06:45 EEST

teşekkürler sorunum firewall ile değilde ethernet ayarlarınmla
ilgiliymiş. Benim ethernet ayarlarımda IP numaram "127.0.0.1" olarak
görünüyor oysa benim sabit bir ip numaram var. Ben daha önce bu ayarı
değiştirdiğimden CUPS' a bağlanamıyordum. Linux ta oldukça yeni
olduğumdan bunu acı bazı tecrübeler sonrasında öğrendim :). Yinede çok
teşekkür ederim en azından bir yeni komut daha öğrenmiş oldum iyi
çalışmalar.