Re: [Linux] firefox tar gz kurulumdan sonra komut �

From: Emre Kadıoğlu (kadiogluemre@gmail.com)
Date: Wed 27 Apr 2005 - 10:12:15 EEST

şöyle basit bir betikçik yazıp /usr/local/bin altına yerleştirirseniz
firefox komutunu verdiğinizde çalışır

#!/bin/bash
cd /home/user/firefox
./firefox

daha sonra bu dosyaya çalıştırma izni verip /usr/local/bin ya da
/usr/bin altına kopyalayın.

chmod +x firefox

dosya ismine firefox ismini verdiğinizi varsaydım.

yaşar tunçez yazmış: