Re: [Linux] knoppix 3.8

From: Arda Çetin (arda@linux-sevenler.org)
Date: Tue 26 Apr 2005 - 19:36:01 EEST

Merhabalar,

Sal 26 Nis 2005 03:02 tarihinde, mehmet turkoglu şunları yazmıştı:
> ftp://ftp.linux.org.tr/pub/mirrors/knoppix/ adresindeki knoppix 3.8 i
> indirdim ama 80000 küsür kb olduğunu fark ettim. Bu dosyanın boyutu
> gerçekten bu kadar mı? Bi sakatlık yok değil mi :=)

Dosya yüklenirken bir hata veya benzeri birşey olmuş olabilir. Söz konusu
dosyanın normal boyutu 702MB olması gerekiyor.
Bu durumda Knoppix 3.8.1 için site İsviçve yansısını[1] kullanmanızı tavsiye
ederim. Bu mesajı gerekli adrese kopyaladım, umarım ilgilenirler.

[1] ftp://sunsite.cnlab-switch.ch/mirror/knoppix/

--
Arda Çetin                   <arda~linux-sevenler.org>
Arda Çetin's Weblog   : http://arda.linuxmarket.org

9F29 F20C 6E35 ACF8 F5A7 9378 8458 C735 A8ED 317A