Re: [Linux] 3 soru; "dma_intr: error=0x...."

From: SULEYMAN AYDIN (saydin@anadolu.edu.tr)
Date: Tue 26 Apr 2005 - 11:53:27 EEST

On Tue, 26 Apr 2005 02:20:20 +0300
 "M.Sinan BEYRIBEY" <msinan@linux.uludag.edu.tr> wrote:
> Merhaba,

iyi tarafindan bakilacak olursa, hic degilse 'disk olmeden evvel haber
alabildim' diyerek sevinebilirim.

bu disk 'yeni' idi; bu nedenle cok guveniyordum ve hatta kapasitesi iyi
oldugundan [60 Gb] verileri cogunu buna aktarip bir de sokup 'eve'
tasiyordum..

halen de diskin yakinda rahmetlik olacagina inanamiyorum..

Soru:
ide kablosunun 40 lik ya da 80 pinlik olup olmadigini nasil anlayabilirim?
buna uygun bir komut var mi?

fiziksel inceleme ve uzerindeki yazilara bakarak pin sayisini anlayamadim..
zor okunabilen ve uzunca yazilar var..

cevap ve bilgi icin cok tesekkur ederim.