Re: [Linux] root erişim sorunu

From: Azer Demir (azer.demir@gmail.com)
Date: Tue 26 Apr 2005 - 11:44:14 EEST

meraba,

önceden sisteme root olarak giriş yapıyor muydunuz? eğer root olarak
giriş yapmıyorduysanız, problem görüntü yöneticisiyle ilgili olabilir.
örneğin, gdm görüntü yöneticisi, default ayarlarında root olarak
girişe izin vermiyor. xdm ile olabiliyordum. ama kdm'yi bilmiyorum.
belki budur problem. eğer buysa, gnome altında ya masaüstü ayarları
yada sistem ayarları menülerinden birinin altında giriş ekranıyla
ilgili ayarları değiştirebileceğiniz Giriş Ekranı diye bir bölüm var.
burayı kurcalarsanız sonlardaki tablardan birinde gerekli ayarı
yapabilirsiniz. şu anda linux makinamın başında olmadığım için
hatırladıklarımı anlatıyorum.

kolay gelsin.