[Linux] Fc1 Network problemi.

From: Dogan Tankisi (tankisi@gmail.com)
Date: Mon 25 Apr 2005 - 23:18:03 EEST

Merhabalar Windows xp üzerinde microsoft virtual pc 2004 ile fc1
kurdum. yalnız full kurmadım sadece server olarak kurdum. şimdi
internete çıkış yapamıyorum terminaldan nasıl ip adresi ve ağ geçidi
verecegim ? zoom x3 modem kullanıyorum.
dhcp server ip aralıgı 10.0.0.10-10.0.0.150 arası ağ geçiti ise
10.0.0.2 internete çıkış yapmam için ne yapmam lazım. teşekkürler.

--
Mobile : www.pclobi.com/forum