[Linux] grub ya da lilo

From: yaşar tunçez (ytuncez@gmail.com)
Date: Mon 25 Apr 2005 - 09:24:37 EEST

daha önce de sormuştum ama hala çözemedim. Redhat 9.0 yüklü makinaya
debian sarge 3.0 kurdum. Ancak debian kurulumunda grubu mbr ye
yazılsın mı sorusuna evet ile cevap verdim. redhat 9.0 ı gördü. Ancak
kurulum bitip bilgisayarı restart edince GRUB Loading stage 1.5
Grub loading please wait.. Error 17
hatası veriyor. Ve her iki işl. sistemim de doğal olarak açılamıyor.
Rh9.0 ın kurulum cd sinden makinayı boot edip linux rescue ile tamir
modunda açtım. şimdi bu noktada lilo yu kurayım dedim lilo.conf
dosyası bulunamadı hatası verdi. Ben de zaten grub ile çalışmak
istiyorum. Grubu nasıl yükleyebilirim acaba?