Re: [Linux] Postfix ve Firewall

From: Enver ALTIN (ealtin@parkyeri.com)
Date: Fri 22 Apr 2005 - 15:31:36 EEST

Merhaba,

On Fri, 2005-04-22 at 15:27 +0300, Mert Ä°zgil wrote:
> Enver Bey ilginiz için öncelikle teşekkürler. Sadece samba'da değil
> sorun. İnternete çıkmıyor, ssh dan makineye erişemiyorum, sunucuya
> ping dahi atamıyorum. Firewall'ı durduruyorum bu dediklerimin hepsini
> yapmaya başlıyorum. Tekrar firewall'ı açtığımda hiç bir sorun olmadan
> herşey devam ediyor. Mantıken ftp ssh internet ping, bunların hepsinin
> tekrardan gitmesi lazım fakat hiç bir sorun olmadan devam ediyor.
> Nerede olabilir sorun ?

Sorunun yerini bulmuÅŸsunuz ama bilgi eksiÄŸiniz var gibi. Firewall
scriptlerini otomatik olarak baÅŸka uygulamalarla oluÅŸturmak, eÄŸer
gerçekten bir firewall nasıl çalışır bilmiyorsanız genellikle iyi bir
fikir deÄŸildir.

        http://skyblue.gen.tr/blog/iptables.html

adresinde kısa bir IPTables belgesi var, belki yardımı olur.

Ä°yi eÄŸlenceler,

--
.O.
..O   Enver ALTIN                   |   http://skyblue.gen.tr/