[Linux] Wireless Olayını Hallettim..Konuyla ilgili Son 2 Sorum.. :)

From: Alper KANAT (tunix@raptiye.org)
Date: Thu 21 Apr 2005 - 13:37:31 EEST

Merhaba,

HP NX 9105 olan laptop'umda bugün itibarıyla kablosuz internet keyfini
Linux'da çıkarmış bulunmaktayım. Yalnız 2 tane ufak sorum olacak.
Cevaplarsanız çok sevinirim. Teşekkürler..

1) GNOME altında kablosuz bağlantıları izleyebileceğim bir program var
mı ? Yani AP'leri görebileceğim, istediğime bağlanabileceğim ?

2) Esas sorum bu.. Bilgisayarımın köşesinde bir tuş var. Buna basınca
Bluetooth ve WiFi aktif hale geliyor. lsusb çıktısında gözükür hale
geliyor. Benim istediğim ise bu tuşa basınca ndiswrapper modülünün
otomatik olarak yüklenmesi..? Böyle birşeyi nasıl yapabilirim acaba ?
Teşekkürler..!