[Linux] Ağ Bağlantısı!

From: DijiTem|Elektronik LinuX Hizmetleri (linux@dijitem.net)
Date: Wed 20 Apr 2005 - 19:03:56 EEST

Ağa bağlı iki ad pc var. Birinin üzerinde XP Pro diğerinin üzerinde SuSE
9.2 Pro var.
ADSL modem olarak ZOOM ADSL x6 kullanıyorum. Ağ ortamında iki makine bir
birini
bir türlü görmüyor. SuSE'de samba hizmetini açtım, xp makine görmedi,
SuSE'de NFS hizmeti açtım yine xp görmedi. XP'de yüklü olan yazıcıyı
kullanmak
ağ ortamında SuSE tarafından kullanmak istedim... eee oda olmadı.
Lütfen yardım... :(