[Linux] Suse 9.3 pro ses kartı sorunu

From: serkan ozturk (mitokondri@gmail.com)
Date: Tue 19 Apr 2005 - 10:58:54 EEST

Merhabalar büyük bir iştahla suse 9.3 kurdum fakat hevesim kursağımda
kaldı diyebilirim.Çünkü iki gündür makineden tam anlamı ile ses
çıkartmayı başaramadım.toshiba satellite A30-151 notebook makine
kullaniyorum.Ses kartım da Realtek ac97..Size yaptıklarımı anlatayım.
İlk kurduğumda sesin gelmediğini anlayınca panelin sağ köşesindeki
SUSE Hardware Tool ikonuna tıklayıp "Sound Device" kısmına girip ses
kartımı yapılandırmayı denedim.Burada uzun uğraşlarım sonucu makineden
ses çıkarmayı başardım.Fakat penceler arasında bile dolaşırken ses
kesiliyor ve cızırtı çıkartıyordu.Sonra alsaconf komutu ile
yapılandırmayı denedim.Yapılandırıp makineden ses aldıktan sonra
sistemi yeniden başlatmak istediğimde
"Sound server fatal eror:CPU overload,aborting" yazılı bir küçük
pencere çıktı.Sistem başladıktan sonra ve nerdeyse her 2 dakikada bir
bu hata mesajı ile karşı karşıya kaldım.Bu arada ses tekrar gitmişti.
Şimdi ben ne yapmalıyım.Bu hata mesajı da neyin nesidir.Kısacası lütfen yardım:)
Teşekkürler...