Re: [Linux] perl

From: Genco YILMAZ (gyilmaz@genco.gen.tc)
Date: Tue 19 Apr 2005 - 03:29:34 EEST

selam,
calismiyor derken php gibi kullanmak istiyorsaniz apache de birtakim
ayarlar yapmaniz gerekecek.
Ornegin : httpd.conf a
AddHandler cgi-script .pl
Bu sekilde olmasi lazim, bir satir ekleyip perl u cgi seklinde calistir
demeniz sonra, bu perl kodunun bulundugu dizine
Options ExecCGI
ile cgi izni vermeniz sonrasinda da .pl dosyasina calistirma iznini
vermeniz gerekecek.
Tabi yazdiginiz perl kodu yerelde calistirdidiniz koddan biraz farkli
olmali. Kodun basina Content-type seklinde bir takim
baslik bilgilerini eklemelisiniz.

kolay gelsin

sevgiler.

Genco YILMAZ