Re: [Linux] Re: mkinitrd hata

From: Tolga Günkut (hardheart@gmail.com)
Date: Mon 18 Apr 2005 - 21:17:29 EEST

Sanirim sorunu cozdum. Bu bolute pardus rootfs yi indirip acmistim. Genel
olarak gentoo ya benziyor(emerge paket sistemi). Ve
gentoo-tr.com<http://gentoo-tr.com>sayfasından bulmus oldugum belge
ile udev, proc'u acilisti calistirip,
kerneli tekrar derleyecegim. Cunku benim ethernet karti ve ses kartinin
modulu yuklu gelmiyor. BU yuzden initrd.img olusturmaya calisiyordum. Daha
sonra mkinitrd ile initrd.img olusturup isin icinden cikmayi dusunuyorum.
Herhangi bir sorun cikarsa tekrar buraya yazarim belki baska arkadaslara
yardimimiz dokunur. Tum yardimlariniz icin tesekkur ederim:)

On 4/18/05, Volkan YAZICI <yazicivo@ttnet.net.tr> wrote:

> Merhaba,

> Konuya çok vakıf değilim ama kullandığınız dağıtım ile birlikte devfs
> kullanıyor olabilir misiniz? (mount komutunun çıktısına bir bakın.)
> Ona göre belki şu işinizi görebilir:
>
> shell# mount devfs -t devfs /neresi/dev/dizini/olcaksa
>
> İyi çalışmalar.

Ben öğrenerek öğreten bir öğrenciyim.