Re: [Linux] mozilla sorunu

From: Arda Çetin (arda@linux-sevenler.org)
Date: Mon 18 Apr 2005 - 20:24:53 EEST

Merhabalar,

Pts 18 Nis 2005 17:04 tarihinde, Emre BALCI şunları yazmıştı:
> calistirdim..
> No running windows found
> deyip ekranda oyle kaliyor..
> bir yerlere log atmazmi mozilla
> yoksa --with-debug parametresinle mi kurulmasi lazim
> biseyler gorebilmek icin

Hata mesajı sizdekinden biraz farklıydı gerçi, benzer bir sorunu ben dün
yaşadım. Bazı GTK kütüphane paketlerini yükledim, düzeldi.

> ek bir soru olarak ta niye bir sayfa mozilla ile
> acilirken firefox ile acilmaz ??

Çünkü adı üzerinde "Mozilla" ve "Mozilla Firefox" :)
Yani ikiside aslında aynı kaynakları kullanan web tarayıcıları. Firefox
çalışırken Mozilla'yı çalıştırmak istediğinizde Firefox'un çalışma sebebi
az-çok bundan kaynaklanıyor.

--
Arda Çetin                   <arda~linux-sevenler.org>
Arda Çetin's Weblog   : http://arda.linuxmarket.org

9F29 F20C 6E35 ACF8 F5A7 9378 8458 C735 A8ED 317A