Re: [Linux] midnight commander ve dns sorunu

From: Umut (linuxlist@gmail.com)
Date: Mon 18 Apr 2005 - 20:01:57 EEST

sorunun dns'ten kaynaklandýðýný tahmin ediyorum.
ayni mc, ayni ayarlar, ayni sistem (gentoo) ayni paketler, ayni
konfigurasyon, ama farkli aglar uzerinde (birisi internet, digeri kapali ag)
birisi aninda aciliyor digeri 10 dakika sonra...
 mc'nin baslarken sistemde dns ya da ip ile ilgili bir fonksiyon cagirdigini
tahmin ediyorum...
 ayrica pek cok maillistte bu soru sorulmus, bir kac kisi dns'tendir demis
ama arkasi gelmemis.
 Saygilar.