[Linux] Fedora 3 vfat sorunu

From: klklkl lkdlfks (senolalan@gmail.com)
Date: Mon 18 Apr 2005 - 10:36:22 EEST

Merhabalar yeni linux kullanmaya başladım. Windows ta kullanmakta
olduğum sürücümü linux sistemine tanıttıktan sora sorunum yoktu anca
şimdilerde vfat olarak biçimlendirilmiş diskime klasör
oluşturamıyorum. hata olarak "Yeni klasör oluşturulurken "Geçersiz
parametreler" hatası." veriyor ama bilgilerime erişebiliyorum.

yardımlarınız için teşekkürkler şimdiden