Re: [Linux] Mail Server

From: Osman Yozgatlıoğlu (osman.yozgatlioglu@datassist.com.tr)
Date: Thu 14 Apr 2005 - 13:51:21 EEST

gerekli programlar yüklü ancak servis başlatılmamış olabilir.
fedora kullanmadığım için kesin bişey diyemiyorum ama /etc/services
dosyasının içeriğinde pop veya pop3 servisleriyle ilgili satırlar #
lenmiş olabilir.
eğer inetd kullanmıyorsanız popper isimli programı açılışta
çalıştırtmanız gerekebilir.

belgeler.org'da posta sunucularıyla ilgili detaylı döküman
bulabilirsiniz sanırım

Mert İzgil yazmış: