[Linux] Sarg HTML (rapor) dosyalarını oluşturmuyor

From: Serkan ATEŞ (serkanates@armafiltre.com.tr)
Date: Thu 14 Apr 2005 - 08:21:13 EEST

Merhaba arkadaşlar

FC2 üzerinde Squid ve Sarg kullanıyorum. Problemsiz çalışan sistemimde
birdenbire Sarg ile problem yaşamaya başladım. Herhangi bir yazılım-donanım
yüklemesi yapılmadığı halde Sarg rapor almamaya başladı. Sargı
çalıştırdığımda log dosyasını bulup toplam kayıt sayısını veriyor %0 - %100
aralığında kontrol yapıyor ancak bu noktadan sonra takılıp kalıyor ve html
sayfalarını oluşturmuyor ctrl+c ile işlemi durdurmak zorunda kalıyorum.
Squid log dosyası 60-65 mb. Bilgisayarım kilitlenmiyor normal çalışmasına
devam ediyor. Bu neden kaynaklanıyor çözemedim. Yardım ve tavsiyeleriniz
için şimdiden teşekkürler.