[Linux] alsa 1.0.8 kurulumu

From: yaşar tunçez (ytuncez@gmail.com)
Date: Wed 13 Apr 2005 - 18:18:39 EEST

Arkadaşlar daha önce de yazmıştım ama msi 7028 neo platinum i915g bir
anakart aldım. Ancak cmedia high definitions olarak windowsta görülen
ses kartımı (ki azalia codec 9880l diye geçiyor msi ın sitesinde)
mandrake 10.1 görmedi. msi ın web sitesinde linux için driver linki
beni alsa 1.0.8 e yönlendiriyor. Burada alsa driver alsa ... v.s 4-5
tane tar.gz uzantılı dosya mevcut. Ancak ben bunları maalesef
kuramadım. bağımlılık hataları v.s veriyor. Hangisinin önce (driver mı
yoksa lib leri mi v.s) kurulacağını da bilmiyorum. Bu konuda
yardımlarınızı bekliyorum.
teşekkürler.