Re: [Linux] firefox

From: Oktay Özcengiz (oozcengiz@gmail.com)
Date: Wed 13 Apr 2005 - 15:11:05 EEST

On 4/13/05, yaşar tunçez <ytuncez@gmail.com> wrote:
> windows xp de kullandığım mozilla firefox internet gezginini açtığımda
> aşağı kısmında label="&sb.title;" şeklinde kırmızı renkli bir yazı
> çıkmaya başladı. Bunun sebebi ne olabilir acaba?

Büyük bir olasılıkla en son kurduğunuz veya güncellemesini yaptığınız
bir eklenti ile ilgili problem yaşıyorsunuz. Ben de enson Sayfa
Kaydedici eklentisini güncellediğimde hem windows hem de Linux altında
aynı problemi yaşamıştım.

Son güncellediğiniz eklentiyi kaldırıp, Firefox'u yeniden başlatın.
Sözkonusu eklentiyi de tekrar (güncellemeden) kurun. Sorununuz
çözülecektir.