Re: [Linux] Outlook'taki mailler

From: Cem Kamil Kulekci (editor@penguen.web.tr)
Date: Wed 13 Apr 2005 - 11:04:47 EEST

Bende daha önce (1-2 yıl kadar) buna benzer bir soru sormuştum ama şimdi
arşivlerde bulamadım. Bunun için bana önerilen en mantıklı çözüm (ve
tabi benimde kullandığım) IMAP olmuştu. Önce bir IMAP hesabı açıp
outlook üzerindeki bütün mailleri buraya yüklüyorsun, ardından da yeni
mail client ile bu mailleri download ediyorsun.

Kolay gelsin

Cem