[Linux] fedora core 3 çekirdek yamalama

From: Bülent ŞENGÜLER (bsenguler@kkk.tsk.mil.tr)
Date: Mon 11 Apr 2005 - 00:36:27 EEST

En güncel (2.6.11)halini ben indirdim, zcat patch-2.6.11.gz | patch -p0 komutunu ( belgeler.org 5.7.4 çekirdeğin yaması belgesi) verdim (bu komut ne anlama geldiğini bilmiyorum) aşağıdaki sorunu verdi.ne kadar araştırdıysamda bi sonuç alamadım,yardımlarınızı bekliyorum,bu konuyu ayrıntılı bir şekilde açıklayan döküman varsa onu gönderirseniz sevinirim.
iyi çalışmalar

Perhaps you used the wrong -p or --strip option?
The text leading up to this was:
|----- a/CREDITS 2005-03-01 23:39:08 -08:00