Re: [Linux] msi 7028 i915g anakartta onboard ses sorunu

From: Arda Cetin (arda@linux-sevenler.org)
Date: Sun 10 Apr 2005 - 15:38:46 EEST

Merhabalar,

Paz 10 Nis 2005 14:25 tarihinde, yaşar tunçez şunları yazmıştı:
> Arkadaşlar.
> msi 7028 i915g anakart aldım ancak ses kartını tanımadı. Mandrake 10.1
> kullanıyorum. Yakında debian a geçeceğim ama muhtemelen onda da aynı
> sorunu yaşayacağım. Böyle bir anakartla ses sorunu yaşayıp da halleden
> varsa önerilerini bekliyorum.

Google'da yaptığım küçük araştırma sonucunda, alet hakkında pekte olumlu
görüşler olduğunu söyleyemem açıkcası...

lsmod komutu bu duruma ne diyor, öğrenebilir miyiz?
Alsa modüllerini yüklediniz mi?

--
Arda Çetin                    <arda~linux-sevenler.org>
Arda Çetin's Weblog   : http://arda.linuxmarket.org

9F29 F20C 6E35 ACF8 F5A7 9378 8458 C735 A8ED 317A