Re: [Linux] Eski model pc ve linux

From: Arda Cetin (arda@linux-sevenler.org)
Date: Sun 10 Apr 2005 - 13:13:50 EEST

Merhabalar,

Paz 10 Nis 2005 12:57 tarihinde, Harun Yigit LEGOZ şunları yazmıştı:
> http://www.linux.com/howtos/Hardware-HOWTO/sound.shtml sitesinde ymf724 ses
> kartımın unsupported olduğunu gösteriyor. Ben ses kartımı
> kullanamayacakmıyım? :( Bu arada ses kartım PCI...

Donanımlarınızı tek tek yazmak ve araştırmak yerine tavsiyem, bir live CD ile
canlı canlı(hatta imkânınız varsa direk kurarak) deneyin. Fizik öğretmenim
her zaman, "teorilerinizi mutlaka ikinci aşamaya taşıyın; birebir deneysel
gözlem yapın" derdi ;-)

Ä°yi eÄŸlenceler

--
Arda Çetin                    <arda~linux-sevenler.org>
Arda Çetin's Weblog   : http://arda.linuxmarket.org

9F29 F20C 6E35 ACF8 F5A7 9378 8458 C735 A8ED 317A