Re: [Linux] usb Webcam

From: Arda Cetin (arda@linux-sevenler.org)
Date: Sun 10 Apr 2005 - 02:27:35 EEST

Merhabalar,

Cts 09 Nis 2005 01:52 tarihinde, Recep KIRMIZI şunları yazmıştı:
> Hocam çok teşekkürler vakit ayırdınız fakat sanırım benim web-cam ile bu
> iş olmayacak. :(
> Sanırım MS Windows'un işime yaradığı tek nokta bu olacak :P şimdiden bir
> windows kullanıcısı kamerama talip oldu bunu satıp yenisini alacagım
> bana önerdiğiniz bir webcam var mı acaba ?

Direk bir marka/model yerine bu webcam listesindeki[1] herhangi bir aleti
önerebilirim. Ancak yine de tavsiyem, ürünü alırken kutusunda veya kullanma
klavuzunda Linux desteği olup olmadığını mutlaka kontrol edin.

[1] http://www.belgeler.linux-sevenler.org/79_424_tr.html

--
Arda Çetin                  <arda~linux-sevenler.org>
Arda Çetin's Weblog  : http://arda.linuxmarket.org

9F29 F20C 6E35 ACF8 F5A7 9378 8458 C735 A8ED 317A