[Linux] linux icin trojen ya da ekran goruntusunu anlık gosteren program.

From: Emre Kadıoğlu (kadiogluemre@gmail.com)
Date: Sat 09 Apr 2005 - 23:19:23 EEST

Merhaba,

Londrada yaşayan bir arkadaşımla aynı konu üzerinde çalışıyoruz ve benim
ekranımda yaptıklarımı onun izlemesini istiyorum aynı şekilde bende
onun, lisedeyken bir trojen le (subseven ya da netbus tı galiba tam
hatırlamıyorum) girdiğimiz bilgisayarda adamın ne yaptığını
izliyebiliyorduk. Bu tarz bir trojen linux te var mı? ya da bu işlevi
görebilecek güvenli bir program.

    Yapmak istediğim iş tam olarak şu; Ben kendi bilgisayarımda bir
hisse senedinin fiyat değişim grafiğini açacağım ve onun üzerinde
çalışacağım, arkadaşımda aynen bunları izleyecek bu arada da skype den
konuşacağız. Bende onun bilgisayarında yaptıklarını izleyeceğim. Kısaca
ben burda grafiğin üzerine bir çizgi çizeceğim ve londradaki arkadaşım
bunu görecek.

Öneriler ?