Re: [Linux] tv-out (svideo), xf86config veya bash script sorusu

From: Serdar KÖYLÜ (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Fri 08 Apr 2005 - 17:09:49 EEST

Selamlar..

Bir suredir, SiS driverlari uzerine XOrg'ta bir takim tartismalar
donuyor, hala da devam ediyor. Bu SiS driver'i yazan eleman Thomas,
yenisini yazmis, ama henuz CVS'e alinmamis. Bu hususta, Xinerama vs.
konusunda bir takim problemlerden bahsediyor.

Sizinki sanirim o kapsamin disinda kaliyor. Fakat, eger bu isi
yapamazsak Xv calistiramama vs. gibi diger hususlarda da takilacagiz
gibi gorunuyor. Bu yuzden bilhassa uzerinde duruyorum.

Son yolladiginiz log dosyasinda sorun ciktigina dair bir bilgi yok. Ama
SiS kartlari SVIDEO ve COMPOSITE cikislarini ayni anda surmuyordu,
Windows zamanlarindan hatirladigim kadariyla. Buyuk ihtimalle, fareyi en
sagdan tasirdiginizda kaybolup gitti, TV ekraninda bir sey cikmadi. Bu
basitce TV-RCA soket yerine SVHS soketi secilmis olmasindan olabilir.

Maalesef evde internet yok :( Uzun bir surede olmasini pek istemiyorum.

Saygi ve sevgiler..