Re: [Linux] redhat 9.0 kurulum sorunu

From: yaşar tunçez (ytuncez@gmail.com)
Date: Fri 08 Apr 2005 - 14:44:02 EEST

Redhat 9.0 da ısrarcı olmamın sebebi; ben bir kamu kurumunda
çalışıyorum ve Sistem yöneticilerimiz redhat 9.0 kullanıyorlar. seçme
şansım yok. Ünitelerde kullanılan internet ağında squid ve ip tables
ile güvenlik/proxy çalışmaları yapacaklarmış. Ben de bunları öğrenme
adına redhat 9.0 üzerine çalışmak istiyorum.
Aslına bakarsanız kendi masaüstü bilgisayarımda mandrake 10.1
kullanıyorum ama maalesef yeni aldığım makinanın i915g msi 7028 ses
kartını tanımadı v.s.
Şimdi hangi linux dağıtımını kullanacağıma yeniden karar vermeyi düşünüyorum
teşekkürler.