[Linux] Maildir Arsivim

From: Umut (linuxlist@gmail.com)
Date: Thu 07 Apr 2005 - 18:17:05 EEST

Merhaba,
 Elimde yillardir biriktirdigim bir mail arsivi var. Bunlari sylpheed'de
kullaniyorum ve zaman zaman cd'ye arsivliyorum.
Gecenlerde isyerimdeki Windows makinadan arsivdeki bir e-maile ulasmam
gerekti ancak win32-slypheed ne yazik ki maildir destekleimyor gibi geldi
bana.
cygwin ile evolution kullaniyorum sunucu uzerinden, evolution'a da bir turlu
kabul ettiremedim arsivimi.
 Kullanimi kolay, hatta text arayuzlu bile olur tamamen, linux ya da
windowsta calisan ve binlerce (.eml) dosyasinin durdugu klasorlerimi
otomatik tarayacak ve dizin dizin gosterecek, icinde arama yapabilecek,
mailleri gormemi saglayacak bir client biliyor musunuz*
 Saygilar.